Nya Inköp!

Skrivet 2011-03-17 @ 17:53:00
Idag fick jag en trevlig överraskning i brevlådan!

Nämnligen Covergirls Clean Foundation som jag köpte från Ebay för någon vecka sedan! Jag rekommenderar verkligen att köpa smink därifrån för att priset är så otroligt mycket lägre och det finns så mycket spännande produkter som inte går att få tag på här hemma.

Jag är jätte nöjd med mitt färgval av Covergirls foundation. Det verkar som om jag inte behöver blanda med massvis av vit foundation för ett tag framöver!

Jag betalade $7 för frakt och produkt vilket är ca 50 kr.





Jag köpte den för fet hy. Det finns även en för känslig hy och normal hy.

Det enda jag är lite orolig för är att den ska vara för rosa tonad för mig. Men jag tror att det är ok :)

Ser fram emot att prova den och låta er veta om den är värt ett försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback