Tips!

Skrivet 2011-03-09 @ 21:02:05
Hej hopp!
Ville bara tipsa er om en liten grej:)

Pixi2woo på youtube håller i en tävling varje månad! Eller tävling och tävling... Om man prenumererar på hennes kanal så blir man automatiskt med i tävlingen. Den här månaden lottar hon ut en Babyliss easy curl! Jag har velat ha den i evigheter så jag hoppas att jag vinner! Men jag tycker ändå att ni ska gå dit och försämra mina chanser. Ni kommer inte bara få se massa fantastiska videos utan kanske också vinna massa fina priser!

klicka här för att komma till hennes kanal!



XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var med och tävla i Stjärnjakten! Du kan vinna en Ipad, HTC Desire, Playstation, systemkamera från Nikon och mycket mer.



Tävla här: http://www.supergratis.se/?r=77871

Och lycka till!

2011-03-11 @ 16:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback