Dagens Makeup! - Try Out

Skrivet 2011-05-14 @ 18:50:19
Okej...
Om ni undrar varför jag håller på och gör dessa looks med dramatiska eyeliners är det för att jag ska ha konsert nästa vecka på onsdagen med skolan.
Därför provar jag hur många olika sminkningar som helst och det finns bara en sak som jag är riktigt säker på att jag vill ha. Jag vill ha en dramatisk eyeliner. Precis som på bilden nedan. (Ritad av mig som verkligen inte kan rita)
Så jag tänker fortsätta såhär och helt enkelt lägga upp hur mycket olika sminkningar som helst med samma sorts eyeliner.
Mer eller mindre dramatisk men ändå. Sedan kommer ni få rösta på er favorit! Vinnaren blir min konsertsminkning 2011.


Iallfall så är nästa tävlande denna gröna, lila och silvriga sminkning! Tänk på att temat på konserten är galet så desto mer galet desto bättre.
XoXo
Julia



Kommentarer
Postat av: Lina

Den va faktiskt fin! :P Men när jag tänkte "galet" så började jag undra hur de skulle se ut me röd skugga istället för de lila? :P kan du inte prova samma sminkning igen fast me röd? ^^ xD

2011-05-14 @ 19:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback