I brevlådan! - Individual Eyelashes

Skrivet 2011-05-09 @ 22:08:21
Detta damp ner i min brevlåda idag!
Gissa om jag blev glad!!!
Indivduella lösögonfransar att sätta under ögat eller i yttre ögonvrån för en mer naturlig effekt! Jag ser fram emot att få använda dom.
Jag köpte mina på Ebay för $2 inkl. frakt så de är sjuukt billiga!
De finns och köpa i olika längd. De flesta är mellan 8 och 12 mm långa. Mina är 10 mm. Klicka på bilden för att komma till köpsidan!
Jag har även beställt mer som jag hoppas kommer snart! Ni har saker att se fram emot ;)
Det ska bli såååå roligt att använda dom!
XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Hej

Jaså tack så jättemycket,du får berätta vem de är

Innan 20,30 nu ikväll ska jag publicera bild och bloggadress, sen kan man rösta på finaste bilden

Flest röster vinner ju ett usb minne på 4 GB

2011-05-10 @ 20:10:35
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: kaffehörnan

Omröstningen din funkade kalas, du är kanonduktig

2011-05-10 @ 22:41:02
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback