Beautylish!

Skrivet 2011-10-20 @ 22:02:19
Hej!

Sorry att jag inte bloggat på ett tag. Jag håller på att redigera en video för er och allt så jag har fullt upp för tillfället ;) Det kommer komma mycket skoj inom snar framtiden här på makeupisart.blogg.se :D


Jag hade iallfall tänkt ta tillfället i akt och berätta om en hemsida vid namn Beautylish.com! Jag är säker att några av er redan känner till den, men för er som inte vet vad det är kan jag berätta att det är en hemsida helt om skönhet.


Det är en ställe där alla skönhetsintresserade människor (så som jag) laddar upp sina videos, delar med sig av tips, laddar upp bilder osv.


Klicka på bilden för att komma till hemsidan!


Klicka på bilden för att komma till hemsidan!

Som medlem får du även tillgång till deras gigantiska produkt forum där de har sjukt många recensioner av alla möjliga produkter. Det är typ som om man skulle ta Youtube's skönhetscommunity, makeupalley och alla skönhetsbloggar tillsammans.
De har även ett helt arkiv med massvis artiklar om tips, tricks, metoder, trender eller frågor! Det finns även ett forum där du kan ställa alla dina frågor!
Man kan även följa sina favoriter och på så sätt se alla bilder/videos/inlägg/recensioner m.m. som de gör!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback