Dagens Makeup! - Color Changing Leaves

Skrivet 2011-10-22 @ 20:59:45
Hej!

Denna sminkning var inspirerad av löv som börjar ändra färg nu när det är höst. Ni vet, de löven som fortfarande är gröna på vissa ställen så att de blir halvt bruna och halvt gröna!?

Sminket är väl inte så perfekt och polerat som det skulle kunna vara men när man fotar med en systemkamera syns ALLT! Så allt som ser bra ut i verkligheten kan se smutsigt och amatörmässigt ut på bild.

Jag valde att täcka mina ögonbryn och sedan sminka ett öga grönt och ett öga guldigt! Formen är lite lätt inspirerad av löv men jag körde på en mer dramatisk version.





















Jag gillar verkligen detta konseptet. Vad tycker du?



Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Riktigt snyggt gjort

Hoppas du mår bra

2011-10-26 @ 23:39:20
URL: http://kaffehornan.se
Postat av: hemligt

omg du har ju inga ögonbryn , men det var jätte fint sminkat :)

2011-11-05 @ 02:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback