Nytt från E.l.f!

Skrivet 2011-09-15 @ 18:13:50
Här kommer ett litet inlägg med godbitarna jag köpte från E.l.f under deras rea! Samtliga produkter kan köpas här!

Super Glossy Lip Shine SPF 15 - Goddess



Detta läppglans är sjukt vackert och det smakar GODIS! Aaah!


Tone Correcting Concealer - Apricot Beige (klicka här för en recension)

Studio Complexion Perfextion



Studio Complete Coverage Concealer - Fair to Light



Mineral Foundation - Light





Studio Contouring Blush/Bronzer Duo





Healthy Glow Bronzing Powder - Luminance




Studio Makeup Mist & Set (sprayas efter du är klar med sminket för att få det att hålla längre)




Matte Finisher Top Coat



Terapeutic Conditioning Balm - Vanilla (denna suger för att den gör mina läppar helt vita!!)



Regular and Waterproof Mascara



Waterproof Eyeliner Pen (WOW! Detta är den bästa eyelinern någonsin!)



Shimmer Eyeliner Pencil - Boldly Bronze och Plum Passion



Eyeshadow Brush



Blending Brush (perfekta penseln för concealer under ögonen)



Eye Crease Brush



Total Face Brush



Det var allt!




Kommentarer
Postat av: Blowfish

Åh jag vill också ha paket, trots att jag fick från elf tidigare i veckan hehe

2011-09-16 @ 22:14:41
URL: http://blowfish88.blogg.se/
Postat av: Isabell

Köp Terapeutic Conditioning Balm i Strawberry nästa gång, blir lite mer rosa så slipper du det vita. Älskar den produkten :)

2011-09-25 @ 20:20:00
URL: http://annaisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback