Sökmotor i bloggen!

Skrivet 2011-09-18 @ 17:46:02
Hej hopp! Nu har jag uppdaterat mig lite med en ny funktion i sidebaren!
Istället för att fråga frågor som jag redan svarat på för länge sedan kan jag nu hänvisa er till sökmotorn istället! Sök på vad du vill och alla mina gamla inlägg som passar in kommer att komma up!
T.ex: Om du vill veta en bra metod för att bli av med finnar. Sök på "finnar" så kommer det upp ett antal lösningar som jag har skrivit om tidigare!
Hej Snyggingar!
Nu har jag uppdaterat mig lite med en ny funktion i sidebaren!


Istället för att fråga frågor som jag redan svarat på för länge sedan kan jag nu hänvisa er till sökmotorn istället! Sök på vad du vill och alla mina gamla inlägg som passar in kommer att komma up!

T.ex: Om du vill veta en bra metod för att bli av med finnar. Sök på "finnar" så kommer det upp ett antal lösningar som jag har skrivit om tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback