Min nya favorit läpp kombo!

Skrivet 2010-08-23 @ 14:34:46
Här är min nya favorit läppkombination! Alla produkter kommer från e.l.f! Och totalt sett kostar det inte mer än 70 kr!! Vilket är helt sjukt med tanke på att 1 läppstift kostar över 100 spänn även om man köper ett billigt! och nu använder jag 3 produkter!!


Steg 1:Applicera en concealer över läpparna för att tona ner din naturliga läppfärg lite! Jag har använt E.l.f Tone Correcting Concealer som är perfekt för detta för att den innehåller silikon som fyller ut rynkorna i läpparna och ger en perfekt jämn grund.

Steg 2: Använd fingret eller en läppborste (jag använder fingret för att det ger mer färg) och pressa lätt E.l.f mineral blush i färgen Rose på läpparna. Tryck inte hårt utan bara lätt applicera färgen

Steg 3: När du fått önskad intensitet så stanna där men jag föredrar att använda ett gloss över! Jag har använt den genomskinliga sidan på E.l.f Studio Lip Stain men vilket klart gloss som helst går bra!








Även lite fler bilder på dagens make up!

XoXo

julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback