Linda Hallberg!

Skrivet 2010-06-03 @ 19:14:47
Hejhej!

Ville bara göra lite reklam för en av de bästa make-up artisterna och något av den största inspirationskällan för mig LINDA HALLBERG! Hon är helt otroligt bra och kan göra allt från superläskiga sår till vackra neutrala make-up:er! Jag tror inte att jag kan lägga upp bilder utan hennes tillåtelse men ni får gå in och kolla hennes blogg: http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/ för att hon är bäst! Ett tips: Kolla in under kategorin "Teater make-up" och förbered er för en chock! OBS! Känsliga läsare varnas...
Anyway så har hon just nu en uttlottning av goodiebags så kolla in hennes blogg NU föratt få vinna fin fina priser!!


Ps: SKa till stockholm imorgon på bröllop ( det jag snackade om innan om ni kommer ihåg) så jag kommer inte kunna blogga på ett tag men jag tar 1000-tals bilder och visar er sedan!
XoXo
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback