Shoppinglista!

Skrivet 2010-10-14 @ 19:21:08
Hej hopp! Här är min shoppinglista för oktober månad ;)

1.


Öronmuffar från H&M! Riktigt riktigt söta ;)

39:50 kr!

2.


Nivea Ideal Finsih för upp piffningar i skolan! Ingen gillar röda och glansiga näsor.. xD

3.

Maybelline Superstay 24 concealer



Jag har faktiskt inte provat den än men folk säger att den ska vara riktigt bra och jag behöver verkligen en ny concealer! Helst som håller hela dagen...

4.

250-300 Gnistrande MIX Paljetter - 6mm kupade

Paljetter!!
Haha
älskar vi inte alla dom? xD För halloween hade jag tänkt xd

5.

E.l.f Blush and brozer duo!


Jag behöver en ny rouge, och ett nutt solpuder och detta ska vara en kopia av NARS berömda Orgasm/Laguna duo! Riktigt coolt!

6.

E.l.f Eyeshadow Primer


Jag har använt denna ett tag och absolut ällskar den! Men den håller på att ta slut så ska ta och köpa en ny;)
Den är sjukt billig och hittas på www.eyeslipsface.se

Hoppas detta var lite intressant xD

xoxo
Julia


Kommentarer
Postat av: Maja

Oh gud vad fina öronmuffar!

2010-10-16 @ 12:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback