Inglot 434 Eyeshadow Swatch!

Skrivet 2011-08-11 @ 21:04:08
Igår var jag på varuhuset Field's i köpenhamn för att ta en titt på det omtalade märket Inglot! Så vitt jag vet är Field's det enda stället i skandinavien som säljer smink från Inglot.

Inglot är kändt för att ha sjukt pigmenterade och krämiga ögonskuggor så jag var TVUNGEN att ta en titt på dom och jag erkänner att det slank ner en liten godbit när jag ändå var där.
Dom hade så sjukt mycket att välja på att jag knappt kunde tro mina ögon! Så det var nästintill omöjligt att välja...


Inglot har något som kallas för Freedom system där man kan välja och skapa sina egna paletter med allt från ögonskuggor till rouge och concealers. Jag frågade damen som jobbade där vad det skulle kosta att få två ögonskuggor tillsammans i en palette som i såfall skulle se ut såhär:


Det skulle då kosta mig 399 DKK vilket är helt galet eftersom att en ögonskugga kostade 129 DKK.
Om vi säger så här.... *Host*Jag tror inte att hon visste vad hon pratade om *host*

Jag beslöt mig iallfall för att bara köpa en ögonskugga som inte var i Freedom systemet! Det blev nr 434.



Det är en väldigt mörk silver med lila skimmer och grå underton! Den ser mer eller mindre lila ut beroende på vilket ljus man ser den i. Jag valde den för att den helt enkelt är helt unik!!










MED BLIXT:


UTAN BLIXT:



MED BLIXT:



Snart kommer jag lägga upp en video där jag filmar runt i inglot butiken!

XoXo
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback