Dagens Makeup! - Annandag Jul

Skrivet 2011-12-26 @ 13:22:00
Hej hopp!


Efter alla varma nyanserjag använt mig av under julperioden kändes det som om jag ville köra på en riktigt kalltonad sminkning idag!

Det svåraste med denna sminkning var att jag var tvungen att göra den HELT utan penslar! Det var lite av en utmaning men jag tyckte resultatet blev ganska bra! För att se en tutorial på hur jag gör när jag sminkar mig utan penslar kan ni klicka här!



















Det var otroligt svårt att få formen jämn utan penslar eftersom att jag använde så mörka nyanser! Det är inte perfekt men vad gör man?



Kommentarer
Postat av: Anonym

använde du eyeliner eller kajalpenna på ögonlocket?? ÄLSKAR ALLA DINA SMINKNINGAR!!!!!

2011-12-28 @ 20:15:13
Postat av: Jessica

Super fin sminkning, du är verkligen jätte duktig! :o

Du passar verkligen i mittbena, du borde ha det oftare :)

2011-12-28 @ 23:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback