På Naglarna!

Skrivet 2011-02-02 @ 22:28:00

Idag bär jag IsaDoras Grafitti lack med ett lack från Maybelline som tyvär inte finns i deras sortiment längre! De tog ju bort alla deras gamla nagellack och ersatte dom med den nya Forever Strong (som btw låter som titeln på ett pop album) serien.







Jag måste säga att det absolut viktigaste när du använder Grafitti är att du använder ett överlack! utan överlacket är det som något grått och dött men med överlacket blir det intensivt, svart och vackert! Det får verkligen liv, en helt otroligt skillnad! Jag gillar depends överlack förvånansvärt mycket så prova den om du är intresserad av att köpa ett nytt!


Jag älskar att varje nagel blir helt unik! Ingen annan i hela världen har naglar som ser ut som mina!

XoXo
Julia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback