Alltså detta är seriösa grejer.... Jag har nog aldrig varit med om en sådan låg kvalitet på en produkt någonsin.

Jag snackar om H&M nagellacksborttagning...





Jag fuktar en bomullspad med removern och masserar den på mina naglar i typ 40 sekunder. Med vilken annan remover som helst hade mitt nagellack varit i princip borta vid det laget men med H&M nail polish remover är det ingen skillnad överhuvudtaget!!!! Okej... jag provar igen med en ny bomullspad och samma process... Ingen skillnad och jag börjar bli lätt irriterad. Jag provar att hälla lite i korken och låta mina naglar bada i removern i kanske 2 minuter (!) och till och med då tar det minst 30 minuter för mig att få bort nagellacket på alla mina fingrar...
Jag kan inte riktig beskriva med ord hur värdelös denna produkt verkligen är men jag har försökt.

Betyg: 0/10

XoXo
Julia


Kommentarer
Postat av: Lina

Bra att du tog med det där! xD Jag behövde en gång aceton o de va akut! så jag gick till h&m och gick till tiger, det var billigare i tiger så köpte där, den suger också!! tänkte nästan köpa en från h&m precis en sån! så ska kanske köpa den andra sorten jag såg förra gången också i h&m xD får hoppas den e bra då! :P

2011-05-16 @ 23:25:31
Postat av: julia

Konstigt. Jag har en sådan remover, fast ljusblå, och den fungerar utmärkt. :)

2011-05-17 @ 14:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback