Förra Veckans Makeup!

Skrivet 2011-11-25 @ 22:05:48
HEELG! :D
Haha wow vilken kass titel på detta inlägg...

Men men!
Jag hade iallfall konsert förra veckan så jag körde på en glittrig, rosa makeup som framhäver mina gröna ögon! :) Jag älskar glitter som ni antagligen vet så jag känner att denna sminkning kan representera mig ganska bra.

För alla er som någonsin har provat att fotografera sminkningar eller naglar med glitter, vet ni hur OMÖJLIGT det är att få det lika vackert på bild som i verkligheten. Det gör mig lika irriterad varje gång... Men ni får helt enkelt ta det ni ser på bilderna och föreställa er samma sminkning fast typ 1000 gånger vackrare, så får ni det verkliga resultatet.




















Kommentarer
Postat av: Anonym

Färgen e väldigt fiin mot dina ögon <333

2011-11-26 @ 21:35:29
Postat av: Andréa

Så fint! :)

2011-11-28 @ 14:16:46
URL: http://makeupartisten.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback