HEJDÅ!

Skrivet 2012-01-10 @ 20:51:28
HEJDÅ BLOGG.SE!


Nu flyttar jag för gott till min egen domän och lämnar denna titel bakom mig! Jag vill tacka för dessa fina år jag har haft här, och definitivt tacka alla underbara läsare som stöttar mig i allt jag gör! Jag hoppas verkligen att ni har njutit av tiden här lika mycket som jag har och att ni då väljer att fortsätta följa min blogg på WWW.MAKEUPISART.SE!!
På min nya sida kommer det finnas möjligheter att prenumerera på inlägg via mail eller medlemsskap, att klicka direkt på flikarna "about", "contact" och "gallery"! Tänk på att sidan fortfarande uppdateras och att det kommer dyka upp fler roliga funktioner i framtiden.


Klicka på bilden för att komma till min nya sajt!


Här får ni mitt sista "XOXO" med grå bakgrund ever!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback