Dagens Make Up!

Skrivet 2010-08-08 @ 19:09:03
Jag började med en grön gul och blå makeup och sedan när jag kommit halvvägs stannar och säger till mig själv; "detta ser för jävligt ut" och så tvättar jag bort allt! Detta blev resultatet....

Bas:

Clinique Superbalanced makeup
IsaDora Matte Tan
E.l.f Mineral Blush Rose

Ögon:

Först applicerade jag e.l.f's mineral eyeshadow primer
Sedan tog jag H&M's vita kajal över hela ögonlocket upp till globlinjen och i innre ögonvrån.
Sen så sotade jag ut det lite med mitt finger så att det blev jämt och fint. 
Sedan tog jag denna skugga ur den matta 88 paletten i mitten av locket och suddade utåt
 
Sen tog jag den rosa skuggan näst längst ner på samma rad som den förre och applicerade i yttre ögonvrån.

Sedan tog jag den blå lila skuggan till vänster om den förre och applicerade i globlinjen och suddade utåt. blanda mycket.

Sedan tog jag samma vita eyeliner som innan och målade tjockt under ögonbrynet. Sudda.
Sedan applicerade jag samma blå lila skugga under ögat och målade på eyeliner och mascara.

Finito!

Läppar:

E.l.f Lip stain First Date
MAC Florabundence lipglass















Jag måste säga att utav alla skuggor i 88 matta paletten så är de rosa de bästa... Så OTROLIGT pigmenterade så jag har aldrig sätt på maken!

Kommentarer
Postat av: LOVA

Du e så himla duktig!<33

2010-08-08 @ 21:01:16
URL: http://loyo.blogg.se/
Postat av: KrilleBooi

Wie

2010-08-10 @ 04:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback