Maybelline Dream Mousse Concealer

Skrivet 2010-08-31 @ 19:43:44
Hej hopp! Provade denna nya concealer idag! ÄLSKAR DEN helt otroligt mycket!!

Jag är i färgen 04!:O

Den går på otroligt jämt och lent och täcker fantastiskt utan att se eller kännas kakigt.
Den funkar även otroligt bra under ögonen för mörka ringar. Jag vet inte vad mer bra jag kan säga utom att allt man kan tänka sig vara positivt med en concealer finns i denna goding.






Jag har en hel del ärr från tidigare acne som jag behöver täcka och den här gör jobbet utan problem!

Före:







HELT OTROLIGT! FÖR 85 KR!!

Xoxo

Julia

Kommentarer
Postat av: LOVA

Vart köpte du den? :)

2010-09-04 @ 18:32:34
URL: http://loyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback