Bästa och sämsta av 2010!

Skrivet 2010-12-28 @ 20:41:29

Jag kopierade helt enkelt Purity's lista och skrev in mina egna svar!

Årets...

Budgetkap:
E.l.f Studio Powder Brush, Helt klart den bästa penseln för foundation
Lyxköp: MAC's Carbon Eyeshadow, Totalt överlägsen alla andra svarta skuggor jag provat
Rea fynd: Nivea Stay On powder som jag fick med 60 kr och visade sig vara det bästa pudret i världen.
Nykomling: Sigma Penslarna!
Sämsta produkt:
Nivea Stay On concealer
Konstigaste produkt: Ingen aning!
Mest hypade produkt: Urban Decay Naked Palette
Mest överraskande produkt: E.l.f Mineral Eyeshadow Primer
Mest överprissatta produkt: Diorshow Mascara, har testat, ja den är fantastisk, men Max Factor 2000 calories är bättre och typ en tredjedel av priset.
Besvikelse: Bare Minerals Mineral Foundation
Kollektion:
MAC Venemous Villains tyckte jag var riktigt rolig! Eller MAC To The Beach som också var väldigt festlig.

XoXo
Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback