Favorit läppstift!

Skrivet 2010-12-30 @ 16:07:50

Här kommer ett inlägg om mina favorit läppstift! Inte mina favoritfärger utan bara mina favorit märken eller snarare favorit märke.

Jag tänkte ägna detta inlägg till Rimmel Londons läppstift!

jag har några stycken och jag måste säga att dom slår allt! Som ni vet så är jag ett stor fan av Lumenes moisture lipstick men det är bara några stycken av dom som är riktigt bra. Av rimmel så är ALLA i ALLA olika kollektioner helt fantastiska!

Moisture Renew



Av alla rimmels olika läppstift så är det här min favorit sort. Dom är såååå krämiga och dom bara smälter på läpparna. Det ser ut som om du redan har toppat med gloss samtidigt som dom inte är helt transparenta utan rätt så pigmenterade. Det är som ett läppstift, läpp balsam och läppglans i ett! Min favorit nyans är 600 soft coral

Colour Show Off



Väldigt väldigt väldigt pigmenterade! Hela linjen består bara av starka färger och pigmenterade läppstift! De har mest röda/rosa toner som antingen drar mot knall orange eller till väldigt hot pink. Dom är väldigt krämiga och håller väldigt länge men vissa av dom känner jag kan göra dina läppar väldigt torra när dom håller på att försvinna. Och en del framhäver "rynkor" som man har på läpparna. Speciellt den röda som heter Red Fever.
min favorit nyans är Kiss me, som är en orange färg med rosa undertoner. Väldigt väldigt persika/korall färgat! Helt utan skimmer som jag faktiskt tror att alla läppstift i serien är.


Lasting Finish



Finns i många olika nyanser och nästan alla är otroligt fina!

Jag har bara en av dom så den här linjen är jag inte jätte bekant med men den jag har är väldigt bra! Jag har färgen firecracker som är en fin rosa nyans.

Angående hållbarheten så tycker jag inte att dom håller längre än dom andra så om jag skulle köpa ett till Lasting Finish läppstift så skulle det bero på att jag skulle hitta en färg som var to die for. Dom är underbara men inte bättre än de andra två jag pratat om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback