Kissie...

Skrivet 2010-07-16 @ 21:11:28
HAHA! Jag fick tag i kissies nummer via en skvallerblogg och så ville jag flippa med henne så jag skickade ett sms till henne och skrev hur mycket jag älskar henne (VILKET JAG INTE GÖR) bara för att och sen sms:ade hon och ALLA hennes 150 kompisar eller något mig och skrev massa saker om hur dom hatade kissie eller hur dom älskade henne och att jag var cool eller inte och bla bla bla.... Vet inte hur många killar som har försökt flörta med mig nu!

Men ni tror väl inte jag är så korkad att jag bara skickar från min egna mobil till kisssie? NEJ NEJ! Jag använde min dator och skickade ett sms som tur var....

nu har hon nämnligen lagt upp mitt nummer på hennes blogg (!) och skrivit att jag är en extrem fjortis och hon känner ju verkligen mig.... suck ^^

fan vad kul detta är!

ha det bra!

xoxo julia

Kommentarer
Postat av: KrilleBooi

Respkt

det e ju nästan så man vågar gå in o kolla hennes blogg

xD

/Krille

Postat av: Julia C

KrilleBooi: Nej för guds skull! Gör inte det!! vill att hon ska förlora alla sina läsare... om jag verkligen hade varit ett riktigt fan så hade hon varit sjukt taskig mot dom genom att lägga ut deras nummer när dom bara beskriver hur mycket dom älskar henne!? Screw her...



/Julia

2010-07-17 @ 13:20:26
URL: http://makeupisart.blogg.se/
Postat av: LOVA

Hahha! HATAR OXÅ KISSIE! ;)

2010-07-20 @ 19:29:57
URL: http://loyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback