Shopping!

Skrivet 2010-07-04 @ 23:05:16
SHOPPING!

Alla tjejers favorit syssla eller hur!?

Synd bara att saker kostar pengar.... men jag har rensat vår trädgård idag och då tjänade jag 200 kr!! så nu är jag RIK igen! XD

Idag köpte jag:

DEN MEST UNDERBARA KRÄMEN FÖR ALL SORTS HY! DEN RÄDDADE MIG FRÅN FINNAR OCH TORR HUD PÅ KROPPEN OCH I ANSIKTET!

den ser lite tantig ut jag vet men den funkar och det är det viktigaste ju! Den finns som oparfymerad (som stinker) och parfymerad (som doftar juuuvligt) 119 :- på life




Och så köpte jag ett ansiktsvatten som är ALCOHOL FREE (nästan omöjligt att hitta) från garnier. Jag älskar verkligen deras hudvård :)

Den här är för blandhy och speciellt anpassad för nordisk hy. Kostar 55 :- på H&M



jag har bara köpt ansiktsvattnet!

och sist men inte minst köpte jag ett nagellack! Jag stod i TIMMAR och hade beslutsångest om jag skulle köpa ett jätte dyrt men bra från mitt favorit märke OPI (www.opi.com) eller från det billiga märket mavala som man hör så mkt bra om men som inte är mitt favorit märke.... det slutade med mavala såklart!

Jag tycker dock det är lite roligt att dom döper alla lacken efter städer!



JAG GLÖMDE SÄGA ATT MITT JÄTTEFINA DEPEND NR.42 NAGELLACK HAR GÅTT SÖNDER! SÅ JAG KÖPTE DETTA I HOPP OM ATT HITTA NÅGOT LIKA BRA!


Som dom flesta av er nog vet så sticker jag imorgon! Först till mormor och morfar och sedan till grekland och kommer hem den 7:e augusti! Ska försöka blogga lite hos mormor och morfar men förvänta er inget mkt!

Annars ses vi igen i augusti!

Under tiden får ni roa er med att lyssna på min nya favorit låt och favorit dans! Som jag btw kan!

ÄLSKAR ER ALLA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback