Vagabond - Vill ha!

Skrivet 2010-07-15 @ 13:38:19

Hej hopp!

Jag har nu på morgonkvisten tvättat mina penslar och fixat och donat lite före all sminkning idag!

Först kommer min snygga granne och vän Elsa  och ska bli sminkad för att få lite tips och sedan ska jag sminka med egen mamma med hennes nya Make Up Store smink och penslar som jag tvingade henne att köpa xD
Sedan kommer en gammal vän till mig som inte hade någon aning om mitt smink intresse när hon snubblade över bloggen, hit och blir sminkad:) Så fullt upp idag!

Men iallfall. Igår på min och mammas shoppingrunda så fick jag syn på 1000000 tals saker JAG VILL HA!  Men som jag kommer fortsätta drömma om resten av mitt liv.... Här kommer några av dom:

Vagabond lår höga stövlar! Sååå hett i höst! 1400 kr. www.vagabond.com 

  

Vagabond "Wedge" klackar! 600 kr



Byxdress från Forever21 ca 400 kr



The body shop Lemon Scrub 195 kr http://www.thebodyshop.se/web/kroppochbad/sweet_lemon/Sweet_Lemon_Body_Scrub-1356.aspx



The body shop Pink Grapefruit Body Butter 165 kr Luktar ljuuuuuuvligt!!!!
http://www.thebodyshop.se/web/kroppochbad/pink_grapefruit/Pink_Grapefruit_Body_Butter-366.aspx


Bilder på alla sminkningar m.m kommer!

XoXo

Julia





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback