Dagens make up!

Skrivet 2010-06-10 @ 18:25:59
Hej hopp!

Har ni haft en bra dag idag?

Vi har haft värsta lyxen nu innan skolavslutningen imorgon! började klockan 10:15 och slutade klockan 13:30! Först kollade vi på ZOZO av Josef Fares i 2 timmar o jag satt och myste lite med I***. Det var en jätte sorglig film så jag bölade hela första timmen och lite på slutet! Alla tyckte jag var hel knäpp... Därför fick jag också väldigt utsmetat smink så ni får ursäkta mascaran i hela ansiktet! xd

Jag har använt mig av
clinique colour surge eyeshadow trio, Totally neutral
Make up store microshadow, Deadly
Max factor 2000 calorie mascara, dark brown
Vit eyeliner från dior


Ni vet väl att färgerna tonas ner extemt mycket på bilderna! detta är i själva verket en lite mörkare och lite mer dramatiskt look!


Och jag har ingen aning vart den gröna nyansen kom ifrån!
 

Ser ni kladdet? :P



Den här bilden demonstrerar bäst hur det såg ut!

XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: undrande elsa

är i*** den jag tror de e? :oooooo

SMSA MIG ETT SVAR :o<e

2010-06-10 @ 18:53:49
URL: http://elsaberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback