Nu bär det av!

Skrivet 2010-06-04 @ 13:00:39

Jag har gjort en testning av sminket och passade även på att filma en liten tutourial! Jag kommer inte hinne redigera varken den eller dagens make up tutourialen (säger man så :S) som jag även filmade! Så ni får helt enkelt hålla ut så kommer det en hel hög med videos sen! Men nu får ni en liten sneak peak på sminket som jag filmade idag! En klassisk bröllops make up med mjuka färger och kraftig eyeliner för att verkligen markera ögonen när man står framma vid altaret så att folk ser dom!








Hinner inte ens skriva en produktlista nu!


Nu bär det av till vår huvudstad stockholm för lite romantik! Tar som sagt MASSVIS med bilder och visar sedan!

Puss!

Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback