Nytt inköp!

Skrivet 2010-06-24 @ 22:43:21
Hej hopp! Idag spenderade jag några (rätt många) timmar på stranden med Josse och Yrsa! Har tom blivit lite brun! :O

Iallfall så köpte jag en foundation idag från Isadora! Active moist make up med en helt fantasiskt SPF på 30! WOW säger jag bara! så denna sitter på hela sommaren istället för solskydd som täpper igen porerna.

Jag är i färgen 30 opal biege som faktiskt är lite för rosa och lite för ljus för mig :(. Men jag kommer nog blanda den med en tinted moisturizer från e.l.f som är aaaaallldelles för mörk men ändå riiktigt bra;)

Konsistensen är lite tjock på denna men den täcker otroligt bra! Den håller dock inte ens i närheten av 16 timmar :( men grunda med en bra primer så löser det sig,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback