Share the love!

Skrivet 2010-06-16 @ 22:36:13
Hej hej! Nu kommer ett inlägg som jag har dratt mig lite för att skriva! Nämnligen ett där jag tipsar om mina inspirationskällor och underbara make up bloggare eller youtubare! Jag vill ju inte att ni ska tycka jag är helt värdelös...

Så en snabb lista på top 5 make up artister enligt Julia!

Nr 1:

Linda Hallberg http://blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg/

Jobbar för make up store och driver en blogg för vecko revyn. Hon blev även utvald till Blog Star 2009 



Nr 2:

Tiffany D
www.youtube.com/makeupbytiffanyd, www.makeupbytiffanyd.blogspot.com  

Föredetta lärare som gör framgångsrika tutourials på youtube! Jag har varit med henne från början och sett henne växa från 100 subscribers till 200 000 som hon har nu!



Nr 3:

Kandee Johnson www.youtube.com/kandeejohnson www.kandeethemakeupartist.blogspot.com www.kandeethemakeupartist.com  

En av världens mest framgångsrika MUA! Hon är otroligt efterfrågad av kändisarna i hollywood! Och hon är även en sjukt stark och inspirerande människa! Älskar henne :)



Nr 4:

Sam och Nick!
www.fashionface.tv, www.youtube.com/pixiwoo

Helt o troliga systrar som jobbar med massvis av kändisar och är stora youtubers! Dom har koll på alla senaste trenderna och jag kan ibland sitta en hel dag och kolla igenom deras hemsida!






Nr 5:

Gabriella Elio http://nyheter24.se/modette/gabriellaelio/

Hon är make up artist för bella & tyra show och även hon jobbar på make up store. Hon är expert på brudsminkningar! (det är inte hon på bilden utan bara en look av henne)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback