Dagens Outfit!

Skrivet 2010-05-21 @ 16:38:44

Halloj!

Idag var vi och såg Joystick 3.0 med malmö synfoniorkester på konserthuset!
Det var faktiskt väldigt roligt fast trist att alla låtarna lät likadant i slutet.... man blev lätt uttråkad kan jag säga! Vi såg världens roligaste kines i orkestern! han bytte riktning med fötterna hela tiden och efter som vi redan var väldigt flummiga så brast vi ut i gapskratt som vanligt! ;)
FÖRLÅT KINES!

Här kommer iallfall Dagens Outfit! Inget speciellt utan bara lite vardagskläder sådär;)




Haha jag älskar att göra coola poser som egentligen inte är coola alls!
Detta är min version av en TÖNT bild!! xD Det jag gör bäst!!



Jag vet att den blev lite suddig.... ni får stå ut som vanligt!
Elr som vanligt....? har bara haft bloggen i 1 dag så jag antar att det inte finns något "som vanligt" än... Haha whatever! Ni fattar;)

Tröja från Vero Moda
Jeans från H&M
Skor från Nike
Halsband är Vintage

Nu ska jag ut och kolla på mina kära vänner Niklas, Kevin, Hector och Simon när dom ska spela! Bandet heter Libitum och ni kan lyssna på dom här: www.myspace.com/libith !

XoXo
Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback