Beauty Would You Rather! nr 2

Skrivet 2010-11-23 @ 16:31:38
Jag vet inte om ni kommer ihåg att jag gjorde en skönhets would you rather för någon månad sen? Här är iallfall vol.2 av den med samma stuk fast andra frågor!

Skulle du helst gå runt en hel dag med en genomskinlig klänning eller en kjol instoppad i trosorna?
En genomskinlig klänning helt klart! Det finns säkert folk som ser det som ett väldigt modemedvetet val och som bara skulle tycka jag var lite knäpp. Men att ha kjolen i trosorna ser bara ut som ett misstag och det känns väldigt patetiskt!

Skulle du hellre gå på en fest med läppstift på tänderna eller ha dina lösögonfransar hängande från ögonen?
Läppstift på tänderna!! Jag har inte lösögonfransar så ofta eftersom att dom kostar en förmögenhet och jag har rätt naturligt långa fransar. men om jag skulle ha det så vill jag ju inte att det ska synas att jag har lösögonfransar så läppstift på tänderna är helt klart bättre!

Skulle du helst glömma att lägga rouge på en sida eller glömma att applicera mascara på ett öga?
Jag har rätt svarta ögonfransar naturligt så jag tror inte att man hade märkt det så jätte mycket om jag glömde mascara.

Skulle du hellre ha läpp penna/läppstift looken eller skimmrig blå ögonskugga.

Jag antar att dom menar något sånt här:


Jag skulle välja den blåa ögonskuggan!

Skulle du helst ha en foundation som är två nyanser för ljus eller ha alldeles för mycket solpuder?
Det kan inte bli mer tacky än alldeles för mycket solpuder! Så definitivt 2 nyanser för ljus foundation!

Skulle du helst dricka en hel flaska ketchup eller träffa killen som krossade ditt hjärta på en dålig hårdag när din hud freakar loss?
Den här var svår...... Antagligen träffa killen som krossade mitt hjärta!

Skulle du hellre vara utan din mobil i ett år eller utan ditt smink i ett år?
Efter att ha tänkt en lång stund så kom jag fram till att jag inte kan leva utan mitt smink! Tyvär mobiltelefon :/

Skulle du helst träffa en snygg kille med massvis med mat mellan tänderna eller inget smink alls?
Aaahhhhhhh! Den är frågan gör mig galen!!! Jag kan verkligen inte välja........
Inget smink?
ja det får nog bli så...

Det var allt för den här gången! Skriv dina val i kommentarerna!

XoXo
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback