Dagens tips!

Skrivet 2010-11-16 @ 19:35:42
Här kommer dagens tips! Detta är för er alla läppglans älskare:)

Här har vi en bild på mitt älsklingsläppglans som börjar ta slut...



Trodde jag ja! Men det visade sig att det fanns mycket kvar i tuben bara att jag inte kunde få tag på det!

Så här kommer ett litet tricks.



Där ser ni att det sitter en liten vit plastgrej som hindrar applikatorn att ta med för mycket produkt upp på läpparna. Saken är bara att det oftast inte kommer någonting alls när tuben är halvfull och så slänger dom flesta bort ett halvfullt läppglans! Men det finns en lätt lösning!

Ta bara en liten liten kniv och peta in under den vita plast grejen högst upp! Sedan trycker du rakt upp så kommer den ploppa ur!



Och då ser det ut såhär!





Och nu får jag ut hur mycket som helst! Detta läppglans kommer räcka mig i typ ett halvår...

Jag har även gjort detta på min ögonskugge primer och det räddade mitt liv!

XoXo
julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback