Hej hej! Det här inlägget är helt och hållet ägnat till Nagellack! Jag tänker göra en lista på de 5 bästa nagellacks märke samt skriva pris, motivering och favorit nyans! Jag kommer även lägga in en bild på favorit nyansen! Låt...Oss...BÖRJA!! obs! glöm inte att klicka på märket så kommer du till märkets hemsida!

Nr1.

OPI

Såklart... Haha jag antar att ni alla såg det komma! Men jag älskar att dom har ett så stort urval av färger i alla nyanser och en bra blandning av matta och skimmriga! dom har den perfekta konsistensen och dom håller länge! Jag älskar även att dom har roliga namn och att dom kommer ut med grymma kollektioner flera gånger om året! Och ett STORT plus för att hemsidan är det roligaste som finns på hela internet! Kan det bli bättre? JA! Dom skulle kunna kosta 20 istället för 150 :-...

Min favorit nyans är Atomic Orange



Nr2.

China Glaze

I princip samma sak som OPI fast lite sämre penslar. Den här är mycket smalare och tunnare så det blir lite jobbigare och tar längre tid. Men kvaliten är nästan lika bra som OPI för det mesta! Och dom här kostar bara 100 kr! Så China Glaze är en värdig pristagare!



Love it!

Nr3.

Orly

Älskar orly! Har riktigt unika coola nyanser som tex den nedan som är en klar favorit! Ett minus dock för att det är riktigt svårt att få tag på!




Kostar ca 132 kr på http://nailsbodybeauty.se/produkter/orly/nagellack/
Men om du skyndar dig så kan du hitta det för 50 kr! http://www.vicious-m.se/shop/?artnr=Orly-053

Nr4.

Essie

Jag vet inte vad jag ska säga mer än att dom är fantastiska! Ett måste för alla nagellacksälskare!

Detta är också svårt att få tag på men jag hittade en sida som heter www.beautybay.com som säljer dom för bara 80 kr! Frakten kan dock vara dyr. men kolla in sidan! dom har bland annat urban decay också

Och essie har ALLA nyanser av Rosa som du kan tänka dig!

Min favorit är Shifting Power som är ett riktigt fint guld lack!



Fiint!

Nr5.

Zoya

Love it! Inte så mycket att säga som inte redan är sagt om dom andra. Det är förtjänar iallfall en 5:e plats!




Detta kan vara lite knepigt att få tag på men kolla www.ebay.com och www.tradera.se så kan du nog hitta det till ett rimmligt pris!

Jag funderar på att göra en likadan lista fast med billiga märken! Vad sägs?

XoXo
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback