Julklappstips!

Skrivet 2010-11-24 @ 21:47:27

Jag kommer skriva om en hel del julklappstips de närmaste veckorna! Bra eller dåligt?

Idag ska jag iallfall skriva om en budget produkt för er som inte har så mycket pengar!

jag snackar om E.l.f's hypershine gloss set!!


Du får 5 fin fina läppglans i riktigt fina färger för bara 91 kronor!! Dom är förpackade i jätte söta boxar som har lite jultema och läppglansen i sig är helt fantastiska! De ger inte så mycket färg men herre jävlar vad bra kvaliten är! Väldigt lena och sköna på läpparna!

Kolla in dom här!

XoXo
Julia



Kommentarer
Postat av: Linn

Bra! :}

2010-11-24 @ 22:01:44
Postat av: Likemusic

Hej! Jag har ganska nyss upptäckt din blogg och jag älskar den! Den är jättebra, så fortsätt så. :D

2010-11-25 @ 07:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback