MAC A tartan tale

Skrivet 2010-11-03 @ 10:12:58
Mac har kommit ut med sin nya kollektion a tartan tale. Den är inspirerad av skottland antar jag eftersom att det är skottska mönster på det mesta av produkterna!

Jag måste säga att detta nog är MAC's sämsta kollektion sedan Metal - X kollektionen...

först så fattade jag ingenting av annonserna men sedan såg jag den här videon upplagd av MAC själv





Guuuuuud! Kan man ha en sämre annons?!

Här är iallfall de 5 produkterna jag gillar mest!

Nr1:

Pigment
i the family crest

  Pigment

Det är en svart färg med bronsigt skimmer och en nästan lila underton! Det är en helt unik färg och jag älskar den.

Nr2.

Nail laquer i färgen Style Clan


 Nail Lacquer

Ett glittrigt lack i en gråbrun nyans.

Nr3.

Dazzleglass creme i Soft Dazzle

 Dazzleglass Creme

Dazzleglass creme är ett mega glittrigt läppglans som till skillnad från det vanliga Dazzleglassen har en hel del pigment i sig! Dom ger alltså intensiv färg med massa skimmer.

Nr4.

A triumphant blush kit!

MAC A Tartan Tale A Triumphant Blush Face Kit 9 MAC A Tartan Tale A Triumphant Blush Face Kit Review, Swatches, Photos

Solpuder och 2 rouger i ett!

Den innehåller:

Melba
Peechtwist
Smooth harmony

Nr5.

Pearlglide intense eyeliner i färgen Undercurrent

 Pearlglide Intense Eye Liner

En turkos med glitter!

Det var allt som jag var intresserad av. Jag tycker inte något vidare om kollektionen och iden bakom den men visst. Den innehåller vissa bra saker.

XoXo
Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback