Nya inköp!

Skrivet 2010-11-06 @ 13:54:30
Jag har shoppat loss lite på Åhlens!

För några dagar sedan så köpte jag Ideal Finish pudret av Nivea. Det är sjukt jäkla över bra! Helt matt finish men ändå naturligt och fantastiskt! Det gör så att allt ser perfekt ut!





Detta är definitvt kärlek!

Jag tänkte sedan att eftersom att pudret var så jäkla bra så är det väl inte helt fel att prova deras Concealer också? eftersom att jag har använt upp min Maybelline Dream mousse concealer.

Jag hade igentligen tänkt köpa L'oreal Infallible cover stick för att jag vill ha något som håller hela dagen. men den kändes tjock och jobbig! Dessutom kostade den 20 kr mer.

Så jag tänkte att Niveas Stay On Cover stick också borde hålla hela dagen och vara mycket bättre! Jag återkommer med resultat





Sen har jag dessutom köpt lite hudvård från L'oreal eftersom att Garnier inte funkade för mig som jag redan har berättat.





Vi får hoppas att denna funkar bättre.

XoXo
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback