Spa!

Skrivet 2010-11-15 @ 18:02:21
Här kommer äntligen bilderna från spa:t! (alltså mitt sovrum)

först då började jag med att skrubba huden riktigt ordentligt så att alla porer öppnar sig! Jag använde clinique 7 day scrub!



Sedan gjorde jag ett ångbad genom att fylla en STOR skål med kokande vatten och sedan hålla huvet över så att ångan stiger upp i ansiktet! För en mer intesiv effekt så håll en handuk över ditt huvud och skålen (vilket jag gjorde) detta rengör porerna på djupet men ska helst undvikas om du har torr eller känslig hud.
jag gjorde detta i ca 15 minuter


Typ såhär fast kanske lite mindre...

Sedan så la jag i min hot mask i vattnet medan det fortfarande var varmt och lät den ligga där i typ 1 minut.



Sedan klämde jag ut lite på en tallrik och smetade på i hela ansiktet.



Jag vet att jag ser jätte läskig ut! :P

Sedan läste jag sagan om ringen i en kvart inna jag tvättade av allt!

Och nu har jag inga fler bilder att visa.

XoXo
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback