TAG: Pick a colour

Skrivet 2010-11-08 @ 21:37:34
Hej hej! Här kommer en till tag igen! Kommer ni ihåg när jag gjorde Would you rather? fast denna gången är det något som heter Pick a Colour! Och det är precis vad det låter som. Man ska välja en färg i varje skönhetskategori! Inte svårare än det.

ni får gärna skriva era val som en kommentar eller på din blogg och länka!

Naglar: Jag älskar guldiga eller mer hudtonade nagellack med massa glitter! Så guld allt the way :)
Läppar: ROSA! Alla nyanser alla former men inte för ljust kanske... Och varmtonade rosa framför kalltonade för att det ser bättre ut på mig! Så alltså hellre MAC's Lustering Pink än MAC's VIVA GLAM GaGa.
Rouge: Varmt rosa igen! Helst med guldigt skimmer
Highlighter: Guld! vitt med guldigt skimmer
Ögonskugga: Guuud vad svårt! Om jag bara fick välja en färg att ha resten av mitt liv så skulle jag välja... GULD! Haha surprise?
Mascara: Svart...
Flytande Eyeliner: Svart! Elegant och classy
Kajal, Vattenlinjen: Vit, Svart har en tendens att se väldigt hårt ut på mig.

Jag tror inte att jag har glömt någon kategori men annars skriver jag upp det sen!

XoXo
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback