Dagens Make Up!

Skrivet 2010-10-30 @ 13:58:16
Här kommer dagens! Den är lite korall färgad med persika liknande unertoner:)

Jag älskar att ha korall/persika i smink! Det är min favoritfärg på rouge och läppstift och jag tycker bara att det passar mig väldigt bra! Jag gillar de med rosa undertoner bäst men idag så blev det mer oranget. Oranga koraller är fint på ögonen men inte något som jag gillar på läppar eller kinder....

Men det jag älskar mest med denna looken är att det är en vardaglig look fast inte helt vanlig och tråkig med brunt utan det har fortfarande en liten twist:) Ett snyggt sätt att sätta färg på vardagen utan att gå överstyr.









XoXo
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback