Dagens Make Up!

Skrivet 2010-10-03 @ 17:43:21

Dagens! Blev inspirerad av Tiffany D som är en fantastisk make up artist! Klicka på länken för att komma till hennes sida!

Den här looken är väldigt väldigt enkel!

Jag använde 3 ögonskuggor! Jag har inte riktigt tid att lägga upp bilder på alla skuggor jag använde (från 88 paletterna) så jag säger liknande skuggor från mac!

Cranberry
Sketch
Sweet lust/Pink Venus








På läpparna; Inget! Elr, tja kakig foundation som ni ser...

På kinderna; INGET! :P

I ansiktet, isadora 16 hour moisture, thats it




Hope you like!

XoXo
Julia


Kommentarer
Postat av: fannie

gud va fint du sminkar!! :)

tänkte fråga en sak angående bloggerfy.com

jag är ganska ny där, och har inte precis 100000 läsare, så tänkte fråga hur mycke du tjänar ungefär? :) du behöver inte svara om du inte vill.

kram

2010-10-05 @ 19:42:29
URL: http://merfannie.blogg.se/
Postat av: Lisa

Den här sminkningen är så jävla fin! tack för att du inspirerar mig!

2010-10-05 @ 21:02:07
Postat av: Anonym

Har du mascara på näsan?

2010-10-05 @ 21:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback