Dagens Tips!

Skrivet 2010-10-21 @ 18:37:37

Oj oj oj nu var det länge sen jag körde ett dagens tips!

Här kommer iallfall ett litet tips ;)

Var inte rädd för att använda olika produkter på olika ställen!

Det finns ingenting som säger att det inte funkar att använda ögonskuggor som rouge, contour, eller highlight! Eller varför inte på läpparna? Jag gör det hela tiden och med tanke på att jag har över 200 ögonskuggor så har jag alltså inte så jätte stort behöv av fler rouger, eller läppfärger heller!

Det finns även inget som säger att man inte kan använde läppbalsam på torra armbågar, eller händer eller liknande! På vissa balsam står det "för torra läppar, armbågar, föter ect" men såklart så funkar alla balsam lika bra för det!

Jag försöker bara uppmana er att verkligen använda produkterna ni har till dess fulla kapacitet:)

XoXo
Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback