Makeup alley!

Skrivet 2010-10-02 @ 10:21:34

Godmorgon skönheter!

Jag hade tänkt skriva ett litet inlägg om den bästa hemsidan i världen! www.Makeupalley.com
Jag rekommenderar verkligen att ni blir medlemmar där, det är helt gratis och tar typ 2 minuter max.

Kort sagt så kan man kalla det en vän som har provat alla skönhetsprodukter som finns på marknaden!
Det hadde varit rätt användbart eller hur?

På makeup allley så finns flera MILJONER rescentioner på produkter inom hår, hud, doft, naglar och såklart då smink. Jag kollar alltid in sidan innan jag köper något :)

Det finns även ett forum där man kan snacka om alla saker skönhet, och om du har stött på något problem så kan du alltid fråga där (efter att du frågat mig såklart) Hahaha xD

om du skulle tröttna på någon produkt du har hemma så finns det även möjlighet att byta detta mot något annat som du vill ha! Oavsett om produkter är använd eller inte. ok... det kanske inte är så många som vill byta något mot en snart tom shampooflaska men ja, ni förstår!

Här kan du även regristrera allt du köper om du mot all förmodan skulle glömma bort det och sedan behöva informationen!

Mitt användarnamn är MakeupByJuliaC så kolla in det om du vill se mina rescentioner samt bilder mm!


Bloggen har legat nere ett tag men nu är den tillbaka! Därav "bristen" på uppdateringar!



XoXo
Julia


Kommentarer
Postat av: Maria

Oh jag älskar den sidan!!

2010-10-03 @ 13:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback