Nya Inköp! - På naglarna!

Skrivet 2010-10-27 @ 20:49:18
Stack till åhlens idag för att kolla in lite foundations men fastnade för detta underbara lack av maybellines underlinje MNY! Det kostade 30 spänn :)

Kolla hemsidan här!

Färgen heter 757 och är en riktigt riktigt fin olivgrön färg med guldigt glitter! Jag älskar verkligen färgen.
Det första jag märkte var dock att det var riktigt riktigt tunnt! Som vatten typ och första lagret gav ingen färg över huvudtaget! men efter 2 lager så var det en riktigt fin ljusgrön guldig färg :)
Jag tror att bästa sättet att använda lacket är att ta många tunna lager för att få fram färgen du vill ha

Penseln är inte alls bra men iallfall inte lika dålig som dom sugiga lacken från PIECES. Den liknar depends borstar bara att den är lite längre och smalare.

Lacket torkar riktigt riktigt snabbt och för priset så rekommenderar jag starlk denna! 30 kr för 7 ml är inte dåligt...

Här är 1 lager av lacket




Här är 2 lager av lacket:



Här är tre lager!



Älskar det! :D

XoXo
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback