Maybelline Dream Mousse Concealer! - Review

Skrivet 2010-09-27 @ 11:50:45
Hej hej! Jag har nu använt min Maybelline dream mousse concealer i lite mer än 3 veckor! Här kommer en snabb review!


Fördelar:

Täcker perfekt!
Billig
Den blir verkligen inte kakig!
Ser naturlig ut men täcker ändå perfekt!
Håller hela dagen!
Moussig konsistens som gör den lätt att arbeta med

Nackdelar:

Jag har haft den mindre än en månad och den är nästan slut...
Den har torkat ut totalt så jag kan inte använda den längre!
Den lägger sig i rynkor och linjer...

Så även om den var riktigt bra så är 80 kr lite för dyrt för något som man bara kan använda i 3 veckor!
Det skulle kosta mig 1386.50 kronor om året!! Det är lite översjukt tycker jag...

Man kan hitta concealers som håller ett halvår och visst, dom kanske är rätt mycket dyrare men då behöver man ändå bara köpa 2 om året!

För att komma upp i samma nivå som Maybellines Dream Mousse så skulle den behöva kosta runt 690 kr!

Det är nästan omöjligt att hitta en concealer för 690 kr....




Bilderna var tagna innan jag använde den!!




Den här får:

Pris: 2/5
Kvalitet: 3/5
Köpa igen: Nej!

Totalt: 2/5

XoXo

Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback