Naglar - uppdatering!

Skrivet 2010-09-02 @ 19:47:16
hej hopp!

hur har er dag varit idag!? :D

Jag har bara gjort en lätt liten uppdatering på mina naglar genom att lägga på ett överlack! Det gör så att naglarna blir mycket glansigare och lacket håller mycket mycket längre!

Jag vill ju inte att Elsas fina manikyr ska bli förstörd! xD
Dessutom är FACE lacket väldigt matt utan glans så det passade bra här!

Jag använde ett överlack från Depend som funkade riktigt riktiigt bra! torkade snabbt och gav en perfekt yta. Om du också har fått några fingeravtryck eller små skåror i lacket innan det han torka är det bra att använda överlack för att det jämnar till ytan!






 

Som ni ser på den andra bilden så är inte mina händer jätte frächa just nu... Ja ni tjejer vet väl varför xD


xoxo

Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback