Vill ha lista!

Skrivet 2010-09-05 @ 08:19:55
Godmorgon snyggingar!
Sovit gott?

Här är en snabb liten lista med saker som jag inte kan vänta på att få äga

Allting är redan utprovat för att se så att det är toppkvalitet och ni väntar vi bara på att ajg faktiskt ska betala xD

Nr1.

IsaDora Wonder Nail Smokey Grey



Bilden lånad från www.gogreenmakeup.wordpress.com

Detta var det enda lack jag kunde hitta som var grått och matt! OPI (som ni alla vet jag ÄLSKAR) hade ett skimmrigt med jag ville ha ett matt så IsaDora fick det bli!

Kostar ca 79 :- på kicks, lindex eller liknande


Nr2.

Sally Hansen No More Breaks

Klicka för att visa stor bild

Den innehåller massor med bra saker som ska skydda och stärka naglarna för att undvika sprickor!
Jag behöver verkligen denna...

Ca pris 95 kr

Finns på KICKS eller www.kicks.se

Nr3.

GOSH On stage cool lip jam

Hittade denna på rea för bara 30 kr! Älskar färgen och riktigt bra kvalitet!




Färgen är 104 alltså inte färgen på bilden!

Nr4.

Depend shine stones



Jag kan inte berätta varför nu men låt oss bara säga att ni kommer få en liten överraskning ;)

Nr5


H&M ögonbrynspenna light brown

Kvaliten på den här är kanske inte det bästa men det är denperfekta färgen för mig! Lite grå aktig men inte för grå och inte för mörk! Love it!



Kostar 29 kr på H&M


Nr6.

H&M Eyebrow Fix

Funkar precis lika bra som vilken annan ögonbryns gel som helst! Kostar runt 50 kr


Nr7.

Too Faced Natural Eyes Palette




ÄLSKAR DENNA PALETT! Kvaliten på skuggorna är OTROLIGA! Och den innehåller alla skuggor man behöver när man åker på semester!
Det följer även med 3 kort med förslag på hur man får till den sexiga bronsiga looken á la "Victorias Secret" eller en elegant vardagslook! VILL HA!
Det var allt!

XoXo

Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback