Dagens Makeup! - Åre

Skrivet 2011-04-16 @ 17:00:00
Hej hopp!

Idag sticker jag till Åre för lite intensiv skidåkning! Men det innebär även att jag inte kommer blogga på en vecka.... Jag vill liksom kunna fokusera på att ha roligt och åka skidor ;) Jag kommer hem nästa söndag så vi hörs då!


Jag firar detta avsked med en liten dagens makeup! Neutralt för en gångs skull :P Jag blev nästan lite trött på turkost, lila och limegrönt efter prao veckan på Mist!

Tack Jasmine och Sabin på Mist för den mest underbara veckan, och tack till Josse, Yrsa, Elsa, Selma och Mamma som alla stod ut med mina galenheter och lät mig sminka dom! Det var väldigt roligt.

Bilden föreställer en trött och uttråkad Julia....





Ha det bäst under påsklovet och glöm inte att kika in igen nästa söndag!! :D

XoXo
Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback