Essie - Topless and Barefoot

Skrivet 2011-04-06 @ 21:01:34
Som jag skrev i mitt förra inlägg fick jag en fantastisk present från Jenny & Jessica här i malmö.
Jag fick nämnligen välja ett valfritt Essie nagellack! Jag har haft mina ögon på Topless and Barefoot ett bra tag nu från French Affair kollektionen, så beslutet om vilken jag skulle välja blev inte allt för svårt.
Det är en vacker krämig hudfärgad nyans som passar till allt! Den är troligt stilren men samtidigt snygg. Jag kan tänka mig att den är fantastisk på solbruna händer nu i sommar.
Nagellacket kostar 120 kr och finns att köpa här!
Formulan är helt fantastisk och det går på väldigt jämnt och fint och torkar väldigt snabbt!
Ja jag vet att jag var lite slarvig så vissa fingrar blev lite omjämnt målade men men.
I'm in LOVE.
XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: Selma

Du tjatade inte alls mycket om det igår x3

2011-04-07 @ 09:49:30
URL: http://semlansbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback