I brevlådan! - Eclipse Concealer Palette

Skrivet 2011-04-07 @ 20:21:34
Idag fick jag en trevlig överraskning! Nämnligen en Eclipse Concealer palette från www.coastalscents.com där du även kan få tag på 88 paletterna och massvis med andra bra saker!
Jag har bara hunnit ta en snabb titt men den verkar helt fantastisk! Den innehåller 1 highlighter, Correctors och 11 concealer i olika färger.
Grön = Tar bort rött på kinder och rodnad.
Gul = Tar bort rosa och irretarade områden så som finnar.
Lavender = Ger en uppiggande effekt för trötta ansikten.
Highlightern appliceras på kindbenen och nerför näsan för en lyster i huden. Jag provade den idag och den är helt otroligt bra! Tänk dig konsentrerat skimmer i krämform! Jätte jätte vackert.
Alla concealer är ganska tjocka i konsistensen men de smälter när man nuddar dom med fingrarna därför rekommenderar jag att använda fingrarna till denna typ av produkt. Det jag var mest imponerad av är att dom torkar till en pudrig finish. Dom känns inte alls kletiga utan helt matta och pudriga. Väldigt häftigt!

Du hittar den på www.coastalscents.com .
XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: manuela.

Hej !

Jag har en liten fråga.

Hur långt tar det, (ungefär) för coastal scents prism palette, att åka ner i brevlådan?

(btw, din blogg är jätte fin).

tack på förhand,

:)

2011-04-18 @ 20:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback