Prao - Mist Stockholm

Skrivet 2011-04-11 @ 19:48:38
Hej hopp! Nu har min Prao vecka börjat! Som jag skrivit innan prao:ar jag på Mist stockholm på Entré i Malmö!

Vill ni träffa mig och kanske bli sminkade så kom dit nu i veckan!

Jag hade iallfall väldigt roligt och jag känner mig verkligen privilegierad som får lära sig från så duktiga människor! Jag har lärt mig jätte mycket på bara en dag! :)

Jag har inte använt Mists produkter tidigare och jag måste säga att jag blev positivt överraskad! Speciellt av deras ögonskuggor! Riktigt riktigt vackra!

Här är lite bilder från affären!




















Hoppas vi ses!
XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: Selma

Kanske ska ta och hälsa på x3

2011-04-12 @ 12:13:32
URL: http://semlansbilder.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej vi är två väldigt intresserade killar som vill söka prao hos er vi kommer från näsbyparksskolan kontakta oss gärna vi heter fredrik och gabriel min hotmail är [email protected]

2011-09-15 @ 08:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback