Glada Nyheter!

Skrivet 2011-08-05 @ 19:22:38
Ni vet nagellacks märket Essie som jag alltid tjatar om?! Dom har bland annat skapat ett av mina favorit nagellack genom alla tider, Topless and Barefoot!

Det har varit näst intill omöjligt att få tag på i sverige fram tills nu.

Nu har nämnligen Kicks avslutat en deal med Essie och bestämt sig för att börja sälja dessa underbara nagellack i alla butiker! Så kolla in din närmsta Kicks butik eller Kicks.se för att köpa!
Essies signatur är ett vackert skirt rosa lack vilket du kommer märka om du kollar in deras kollektioner och sortiment!


Jag tänker definitivt ta en titt på "Midnight Cami", "Damsel in a dress", "Luxedo" och "Chubby Cheeks" (klicka på namnen för att komma till köpsidan och klicka hem nagellack direkt).

Lacken kostar 129 :- vilket är ett OK pris! Du kommer inte bli besviken!!

XoXo
Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes

2011-08-05 @ 23:30:33
Postat av: Selma x3

Kan inte du typ göra Harry Potter sminkningar? xD Alltså jag menar, kanske typ något i de olika elevhemmens färger eller något. Då skulle du få mig glad :DDDD



Visste du att min kamera gått sönder btw? Såååå seeeeegt....

2011-08-05 @ 23:52:17
URL: http://semlansbilder.blogg.se/
Postat av: Selma x3

sv: GÖR DET! :DD Ser fram emot dina HP sminkningar :3

2011-08-07 @ 12:53:04
URL: http://semlansbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback